این اثر که به نام «سلام دوستان» هم شناخته می‌شود، دارای چهار بخش مختلف بود که هر‌کدام از آنها با کلیپی از هنرمندان و طراحان دیزنی شروع می‌شد، به این شکل که در جریان گذر از کشورهای مختلف آنها نسبت به فرهنگ‌ها و مناظر محلی آن کشورها آشنا می‌شدند.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۹۴
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 27

مثلا دریاچه «تی‌تی کا‌کا» که مورد بازدید توریست آمریکایی دونالد داک قرار می‌گرفت. یکی دیگر از شخصیت‌های این کارتون «پدرو» بود، او از دفرمه کردن تصویر یک هواپیمای کوچک در یک فرودگاه در نزدیکی شهر سانتیاگو در کشور شیلی در اولین پرواز خیالی خود می‌خواست به‌عنوان پست هوایی از مندوزا بگذرد اما ناغافل گرفتار توفان وحشتناکی شد و... در نهایت می‌دیدیم که او به سلامت محموله‌اش را در فرودگاهی امن به زمین نشاند، البته بعد مشخص می‌شد که هر آنچه دیده‌ایم در دنیای یک کارت پستال اتفاق افتاده ‌است. شخصیت دیگر ال گاچو گوفی بود، گاوچران آمریکایی که سعی داشت روش‌های بومیان گاچو را یادبگیرد.

سلام برادران  یا سلام دوستان (با عنوان اسپانیایی: Saludos Amigos) کارتون ترکیبی از انیمیشن و فیلم زنده (لایو اکشن)، محصول سال ۱۹۴۲ والت‌دیزنی که به کارگردانی نورم فرگوسن تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها